Dagens träning

Publicerat 2013-01-08 klockan. 23:21:00
För ett par dagar sedan började jag följa ett träningsprogramm från Iform.se, jag har tänkt skriva ytterligare ett inlägg om det här som förklarar med. Programmet för dagen inebar konditionsträning, och utöver det gick jag en långpromenad med mamma och hundarna på förmiddagen. 
 
Utöver detta har jag dessutom köpt en våg och börjat äta mer grönsaker/frukt. Jag har tänkt skriva ett inlägg även om det här, eftersom det är två framsteg för min del och en knuff i rätt riktning! 
 
För tillfället mår jag riktigt bra och är väldigt motiverad och fokuserad på att göra träning till en självklar del av min vardag och livsstil. 
 
Time: 1:11:30     Distance: 5.99km     Calories: 359.1
Time: 20:12     Distance: 2.51km     Calories: 76.5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0