Januari

Publicerat 2013-02-02 klockan. 22:11:48
Vikt: 62.3kg
Mål: Fortsätta träna 2ggr/vecka, 3 när det är möjligt. Dricka mer vatten. Äta mindre choklad. Sova mer.
 

Årets första månad bjöd på både med- och motgångar. Jag har tränat 1-2 gånger varje vecka, vilket är en bra början, om man tänker på att jag knappt tränade alls förut. Dock så var ju målet 2 gånger per vecka, men det är bara att fortsätta jobba!!
 
Dricka mer vatten gick inte alls och äta mindre choklad gick väll inte så där jätte bra heller. Eftersom det var jul och nyår förra månaden så har de ju självklart blivit mindre choklad i Januari, men trots allt mer än vad jag tänkt. 
 
Resultatet av första månaden är +1,2 kilo. Jag förstod nästan att det skulle va så, kände mig liksom tung på något lustigt sätt. Och jag som skulle vilja gå ner ca. 0,5 kilo / vecka. Så blev det inte. Nu tar vi än en gång nya tag! Tänkte satsa på 4km löpning imorgon, bara väglaget är okej, jag vill inte springa och halka så jag bryter något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0