Vilken helg!

Publicerat 2012-11-18 klockan. 21:17:37
Jag hade tänkt träna idag, när jag äntligen är ledig. Men jag vaknade helt slut 20 i 2 idag. Det blev en Tv-tittar-dag och så kom farmor förbi en sväng. Så någon löpning blev det alltså inte. Jag började jobba kl.9på morgonen  i Torsdags, sedan har det hållt på fram till kl.2-3 på nätterna. I natt gick jag vid 01.30 så jag hann med sista bussen hem. Slut är bara förnamnet!
 
 
Lite frukt framför Tv.n och Solsidan.
Imorgon tar jag tag i mig själv igen. En ordentlig frukost, städa rummet, plugga B-teori och en löprunda på det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pu's kaffe

Hej!
Kika gärna in min blogg, där skriver jag om kaffe och allt runt det. Idag skrev jag om hur jag rostade mina egna kaffebönor! :)

2012-11-19 @ 20:45:36
URL: http://puskaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0