Välkommen till min nya blogg!

Publicerat 2012-11-10 klockan. 16:05:00
Jag tycker om att springa, i skogen och på små grusvägar. Ensam, ingen musik. Bara jag och mina andetag. Tankarna flödar fritt, ilska, sorg, lycka, och glädje, allt på en gång. Det är så otroligt skönt. 
 
 
Jag springer alldeles för sällan för att se resultat och för att känna mig nöjd. Men det ska bli ändring på det nu. Jag har sagt det tusen gånger tidigare. Jag har alltid varit beslutsam i början, lika beslutsam som nu. Men jag ska se till att det blir skillnad den här gången! Jag är den ända som står i min vägg, jag kan fixa det här! Det vet jag. 
 
 
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2012-11-10 @ 16:05:22
URL: http://blogg.se
Postat av: felicia-

bra blogg. DU kan ge mig en hel del med inspiration.
De behöver jag.

KRAM

Svar: Va kul att du gillar min blogg :)
Matilda Göransson

2012-11-17 @ 01:22:35
URL: http://whofelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0