Ett steg fram och två steg bak.

Publicerat 2012-11-14 klockan. 22:15:54
Jag stannade faktiskt hemma från jobbet ikväll. Jag brukar säga att jag är "då-och-då-anställd". Jag jobbar när jag vill, och när jag behövs. Jag hade tänkt ta tillfället i akt och dra ut på en löprunda men istället hamnade jag i soffan hemma med mamma. Vi satt och pratade, drack cider, åt choklad och frukt. Ett litet bakslag, godis och fika hörde ju till helgerna. 
 
 
Lite härlig frukost-inspo. Jag gick förbi affären idag och köpte hem banan, jordgubbar och yoghurt till imorgonbitti.  Jag har alltid så svårt att äta på morgon, och imorgon lär jag verkligen behöva det. Jobbar från klockan 09.00 till 20.00. 

Kommentarer
Postat av: Tess

Mums, vad gott det ser ut! :) Kram

2012-11-18 @ 10:07:43
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0