Dagens träning

Publicerat 2012-11-13 klockan. 16:54:20
Drog ut på en löprunda nyss, vilken flopp! Jag springer mest på skogsvägar, efter halva vägen svänger jag av in på en ny stig. Efter cirka 100meter på den nya stigen kommer jag på att de tagit ner skog och stigen är helt borta. Istället är det fullt med med träd och sly som ligger överallt, och massvis med lera och smuts. Dum som jag var så vände jag inte, mina skor blev jätte smutsiga och löp-tightsen gick sönder. På grund av detta blev det mer än promenad än en löprunda.
 
Men annars gick det bra. Jag kommer inte hinna med ett till pass förrän på Söndag. Jag jobbar och har skola från morgon till kväll/natt från och med imorgon till Lördag. Men jag ska fixa det här, nästa vecka ska jag se till att få in ett gym-pass och mer löpning!
 
Time: 33:38     Distance: 3.24km     Calories: 194.3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0